Servisní smlouva vás zavazuje k hlídání termínů pravidelných kontrol, takže se nemusíte bát, byste něco prošvihli. Ideální je to například i pro revize záchytných systémů, které se musejí každých 12 měsíců revidovat jinak nesplňují bezpečnost (BOZP). Servisní smlouvy se zpravidla uzavírají na 5 až 10 let. Pravidelné kontroly na základě servisní smlouvy jsou finančně zvýhodněny oproti jednorázovým kontrolám.
Servisní smlouvu může uzavřít náš klient, kterému jsme prováděli hydroizolace, ale i klient, který nemá realizované izolace naší firmou.
Pokud si klient při realizaci hydroizolací přeje delší než standardní záruku, je to možné např. za podmínky, že s námi musí mít podepsanou servisní smlouvu na celou záruční dobu. To z toho důvodu, že pravidelně servisovaná střecha má naprosto odlišnou životnost, a proto je možné nabídnout prodloužené záruky.
Klienti, kteří u nás mají podepsané servisní smlouvy, mají také přednost při řešení problémů v termínech výjezdu. Jednoduše dostávají přednost, pokud potřebují něco urgentně na střeše nebo terase řešit.